Nasi Partnerzy Branżowi

Magazyn „FLEET. Auto w firmie” to profesjonalny i ogólnopolski miesięcznik biznesowo-motoryzacyjny B2B, obecny na polskim rynku od 2009r. „FLEET” jest platformą informacji i wiedzy o zarządzaniu samochodem firmowym. Miesięcznik dociera do największej bazy osób w branży flotowej, zarówno przedstawicieli sektora MŚP, jak i dużych międzynarodowych korporacji, importerów oraz reprezentantów firm okołoflotowych, także za sprawą masowych eventów organizowanych przez wydawcę magazynu „FLEET” – Fleet Meetings Sp. z o.o. (takich jak m.in.: targi flotowe Fleet Market , testy samochodów flotowych Fleet Cars&Vans, Fleet Auto Premium oraz szkolenia dla managerów aut firmowych Fleet Management Training).
„FLEET” to nie tylko wydanie papierowe i dostępne on-line e-wydanie, to również nowoczesny portal informacyjny dla branży motoryzacyjnej i flotowej www.fleet.com.pl, codziennie aktualizowany o bieżące informacje z rynku flotowego. Redakcja magazynu „FLEET” przygotowuje także wydania specjalne: „Fleet Contact – Vademecum samochodu firmowego”, „Fleet. Samochody użytkowe” oraz „Fleet. Napędy Alternatywne”.

 

Magazyn „FLOTA” to najstarszy branżowy miesięcznik skierowany do osób zarządzających flotami aut służbowych w firmach. W magazynie prezentowane są testy najnowszych modeli flotowych, obowiązujące przepisy prawne, praktyczne porady i wskazówki pozwalające wdrożyć sprawdzone rozwiązania do firm z zakresu zarządzania flotą. „FLOTA” od lat integruje i edukuje fleet managerów tworząc swoistą platformę prezentacji myśli i opinii przez zarządców flot oraz prezentowania swojego doświadczenia i analiz rynku przez specjalistów.

EuroFlota, to branżowy magazyn wydawany od roku 2002 przez PTL Media Sp. z o. o. – przekazuje kompendium profesjonalnej wiedzy potrzebnej do efektywnego zarządzania parkiem samochodowym w firmach, w tym szeroko pojęte informacje na temat rozwoju samochodowego rynku flotowego i zachodzących na nim zmian ofertowych.Jest czasopismem motoryzacyjno-biznesowym skierowanym do osób decyzyjnych w obszarze nabywania samochodów, użytkowania i zarządzania flotami samochodowymi firm i instytucji, a także kadry zarządzającej przedsiębiorstw oferujących produkty i usługi na rynku motoryzacyjnym.